Ecem0707 arkadaşlar aşılamadan sonra gaz sancısı çeken oldu mu benim bugün 3 günüm ve afedersiniz aşırı gaz sancısı var
Tufu Ecem0707 ben dün yaptırdım dünden beri hafif hafif var benimde olabiliyormus okuduğum postlara göre
Ecem0707 Tufu korkma ve kendini zorlama ben kendimi zorlamadım şu an sadece sol kasık ağrım var o kadar