Kızlar bebekler Max 200 Gr mı alıyor haftada yani daha fazla alamaz mı ben 25te gittim 900 Gr gelmişti 30. Haftada 1.700 dedi 33te söylemedi 2 kgyi geçmiştir şimdiye dedi bakmadı devlete gidiyorum düşünüyorum acaba kaç Gr oldu Max 200 gram mı alıyor hftda 35+4 olucaz 12den sonra 🤦