Kızlar merhaba.. 33+4te sancılarım ve 1cm açılmamdan dolayı 4 gün yatış verildi. Serumlar, ciğer geliştirici iğneler, nidicard verildi. Şuan 36+4 oldum ama doktorum nidicardı artık bırakalım dedi. Önce 37+0 da doğuma alacaktı beni ama nstde sancı çıkmayınca biraz daha beklemek istedim. Benim gibi nidicardı bırakanlar var mı? Ne zaman sonra sancılarınız başladı ve doğum yaptınız. İlk çocuğum 4 ay küvezde kaldık o kadar zorduki o zamanlar artık küvez kapılarından soğudum. Bu sefer her anne giib evladımı yanımda görmek istiyorum. En azından sancılarım tutana kadar bekleyelim istiyorum. Sizlerde bu durumu haşayanlar var mı?