Ayın 9unda şiddetli bel kasık ağrısından acile gittim. Gebelik şüphesi var dedim ama umutlanmak istemedim 2 yıldır istiyorduk olmuyordu sürpriz oldu bize çok şükür sıkıntı çok dedi 9 Kasım’da öğrendiğim de 3 haftalıktı, kan değerim 10.08 di…15 Kasım’a randevu aldım değerim 498 çıktı kese görünmüyor küçük da dedi ilaç verdi.. bu cuma bir daha gidecem bakalım dua edin…