mcrukiye @Ebrugunesss hadi bakalım inşallah duyarsınız rabbim hepimizin bebeğini kucağına aldığı günleri de görmeyi nasip etsin
___Ebruli___ mcrukiye bende 5+0 haftalık olduk geçen cuma günü gittim kese görünmüyor küçük dedi cuma günü bir daha gidecem bakalım dua edin 🥺🧡♥️
sery0101 Bizde 5+3 üz:) daha doktor randevusu almadım haftaya gitmeyi düşünüyorum erken gidince kese boş dolu insan stres oluyor
Ftmnr_35 Ebrugunesss ikili tarama testi için perinatoloji birimine randevu alacaksın. Orada bakılıyor