Bebisiniz ilk hareketleri ne tarzda duydunuz acaba? Neye benziyodu ?
Karnımda baloncuklar patlıyor gibi çok minik ve tatlı hareketlerdi 🥰
Ben20. Haftada hissetmiştim🥲 tarifsiz bir duygu
Çok hafif kapı tıklatmak gibi iki kere üst üste aynı yere takıldı😂