Serrabade
İlk doğumum çok güzel geçti bebeğimde usluydu o yüzden ikinciyi yaptık ama ikinci doğumum berbattı hatta hastanede çok ağladım ve aylarca dedim ki keşke tüplerimi bağlatsaydım birdaha asla çocuk istemiyorum dedim taaa ki 2 ay öncesine kadar çocuklar gözüme büyümüş geliyor ve ben minicik bebek istiyorum böyle süt kokan minik elleri olan Allah’ım canım gidiyor evet çok zorlandım hala da zorlanıyorum yardım edenim yok tek bakıyorum annem vs yok Allah yardım ediyor derlerdi doğru llah yardım ediyor bir şekilde büyüyorlar en zor olan şey hiç birşeye yetişemiyorsun biriyle ilgilenmen gerekirken diğeriyle ilgileniyorsun insan üzülüyor ilk çocuğa biraz haksızlık oluyor ikinciyi hemen yapmak ama bir yandan bak şimdi berbaer oynuyorlar beraber uyuyorlar birbirlerinin arkadaşları lar ikisjinde canı sıkılmıyor hiç oyun oynaya oynaya akşam oluyor elhamdülillah 4 yaşındaki kız 2 buçuk yaşındaki erkek