snglaltn Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim yeni hep evdeyim düşük riskim de yol bi saat çıkınca bile belim ağrıyor normal mi yani dışarda kahveye çıksam da öyle çalışanlar nasıl yapıyor
Ervaidil snglaltn ilk haftalarda ben çok yorulunca oluyordu evde olduğumda dinlendiğimde yani bi iş yapmadığım zaman bek ağrım olmuyordu 28 hafta adım atarken o bel ağrısı ufacık bi işte bile zonkluyor 🥲
Ayshababy snglaltn canım evde yatiyorum çok yormuyorum kendimi 11 haftalıkım 9 haftadan beri bel agrisindan ölüyorüm
elifjanset snglaltn normal korkmanıza gerek yok çoğunlukla ilk başlarda ve son zamanlarda zaten yoğun oluyor bel ağrısı
Dceylan34 6+4 haftalığım bende doktorum bu ara bi bel ağrın başlayabilir korkma demişti korkma sende içini ferah tut
Sevgikaya1525 snglaltn ay benim 5+1 haftalık belirtim yok yok dedim dünden beri sırt ağrısından geberiyorum ya