kızlar 35+1 haftadayız. ishal şikayetim var dünden beri gece kasık ağrısı ve karın ağrısından uyuyamamıştım. Bu sabhtan doktora gittik. sancım çıktı ilk nstde sonra serum verdiler sonra tekrar nst bağlandım bu sefer sancı çıkmadı.
birde doktorumuz suyumun azaldığını söyledi 3,5-4 gibi dedi. o ne demek anlamadım. perşembe tekrar gel hemen doğuma alabiliriz dedi.
çok erken değil mi daha çok korkuyorum bebeğim 2550 kilo şuan