Arkadaşımın oğlunun adı aren. Doğduğundan beri annesini anlıyor gibi davranıyor. Annesi hastaysa gece hiç uyanmıyor. O ağlayınca gülümsüyor falan. 3 yaşına gelene kadar 300 kere şaşırtmıştır bizi muhtemelen. Çok severim o ismi. Uraz’da güzel ama sonu z harfi ile biten isimlerin telaffuzu zor oluyor. Sizin ve eşinizin ailesi İstanbul Türkçesini çok güzel kullanıyorsa, ailelerinizde çevrenizde şive yapan yok ise tabi ki koyun. Ama mesela benim oğlum olsa uraz koysam bacım o ne isim koymuşş uraz’dır ulaştır ufuk’tur öyle bişe falan deyip 50 tane farklı isim koyarlar 😂😂