Melike3506 Sevim1902 bugün çektirdim barış görünteleme merkezinde anestezili 8.000 tl çok memnun kaldım
Sevim1902 Melike3506 inşallah iyi çıkmıştır geçmiş olsun🤲ben de aradım 9 bin tl dediler doktorum kendi gelip çekıyormuş gelince 15 bin tl oluyor☹️
Melike3506 Sevim1902 evet ben Ankarada şehir hastanesinde takipliyim, memlekete geldim izmire reglim burda denk geldiği için burda çekildim mecbur ankaraya dönünce sonuçları doktoruma götürcem
Melike3506 Nus_12 teşekkür ederim, hayır adet bittikten sonra hemen çekilmesi gerekiyor uygun zamanı o zamanmış. Ben müsait olamamıştım pek 8. Günü gittim 10. Günü falan olsaydı çekmezdik dediler.