Doktorunuza danışın bence rennie içtiğimde kustuğum için aç karnına lansor kullanıyorum düşük miligramlı. Salatalık tatlı elma iyi geliyor bana. Dokunan şeyleri keşfedip uzak durduğunuzda çözüm oluyor birde. Çikolata, baharat, turunçgiller (potakal yediğimde mahvoluyorum ben mesela) domates, çiğ sarımsak soğan kötü yapıyor. Birde yemekten kısa süre sonra uzanmamak gerkiyor. Bunlara dikkat ederek bir nebze daha az ağrıya sahibim bir haftadır. Belki sizde de işe yarar😊