Zczc Kızlar bu ikinci hamileliğim olmasına rağmen hiçbir şey, hareket falan hissetmiyorum böyle olan var mı normal mi daha erken mi yoksa endişelenmeli miyim ?
Alyadnz33 Zczc Bende korkuyorum vallaha benimde ikinci 11 haftalık hamileyim ve bende bişey hissetmiyorum korkuyorum acaba bişey mı oldu kalbimi durdu diye 😭
Meltem2910 Zczc benim ilk hamileliğim 17 hafta oldu ama bende daha tekmedir falan hissetmiyorum doktora sorduğumda endişelenecek birsey yok dedi☺️
Serrabade Kızlar sakin 😊 2. Gebelik diye erken hissedilir kuralı herkeste geçerli olmaz. Ben 20 de hissettim. Boşuna üzmeyin kendinizi