bengonca çok teşekkür ederim. Böyle başlıklarda kendimi görüyorum, ben de burda çok içimi rahatlatacak cevaplar aradım ama her o cevap beni daha da yıprattı aslında gerçekle yüzleştiğimde, başka anne adayları bunu yaşasın istemiyorum ve hep bu hikayemi anlatıyorum çoğu kişi tepki gösteriyor moral bozuyorsun diyor, ilk defa sizin gibi yazan oldu çok şaşırdım ☺️ Çok şükür şuan sağlıkla ilerleyen bir gebeliğim var Allah hepimize sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏