Gulcin_krl Kızlar duştan çıktıktan sonra dengemi kaybettim ve şuan tamamen yürüyemiyorum destek almadan tam düşmek değil de bildiğiniz bacağım açılma açıldı 35 haftalığız duvarlara tutuna tutuna yürüyebiliyorum sizce nasıl geçer
sweetmom_ Gulcin_krl hastaneye gittin mi? inşaAllah kötü bir şey yoktur ama ihmal etme. Allah korusun sizden uzak olsun ama arkadaşım 34. Haftada sizin dediğiniz gibi düştü bacaklari açılmıştı hastaneye gitmedi 4 gün sonra erken doğum yaptı. Geçmiş olsun
Mejsa Gulcin_krl bence hemen acile gidip gösterin ters bir hareket yapmış olabilirsiniz haftanız da ileri
Aslaninannesi_ Canım acile gitmende fayda ver röntgen çekemezler ama kırık falan varsa doktor elle muayenede anlar bide bebişe baktırırsın için rahat eder
Gulcin_krl Aslaninannesi_ tam düşme düşmedim fakat şuan yatağımda yatamıyorum yürüyemiyorum canım çok yanıyor
Aleyysss000 Neden bir acile gitmiyorsunuz Allah korusun bir sıkıntı olmuş olabilir yani sonuçta basit birşey değil düşmüşsünüz
Aleyysss000 Gulcin_krl canım yanıyor yürüyemiyorum diyorsunuz ne kadar düştüğünüzün önemi yok ki düşmüşsünüz işte endişelenmiyormusunuz anlamıyorum ki ben endişelendim burda sizin adınıza
umrumdadegil Gulcin_krl hastaneye gidin mutlaka burda kimse size şöyle yapın böyle yapın diyemez ve bebeğe de bakılması gerekir
Crocus20 Gulcin_krl herşey olabilir tabiki belki bi kas ağrısı belki başka bir şey risk almayın gidin bence en azından bebeğe bakarlar. Ayrıca hamilelikte MR çekilebiliyor. Belki o şekilde bakılabilir kırık vs var mı diye
Gulcin_krl sweetmom_ şimdi gittim kızlar çok şükür bebekte bir sorun yok kas yırtılması olabileceğini söyledi ama yine yarın ne olur ne olmaz diye tekrar bebişi kontrol edecekler