Kaderrr12 rutin kontrollerde haftada 2 kere bakılır ama acil durumlarda 10 gün içinde her gün de bakılıyor. Benim doktorum genelde muayene ettikten 1 hafta sonra yine çağırıyor hakkın var yine gel diye. Ben bebişim sürekli görmek istiyorum çünkü oda tekrar çağırıyor 😁😁