Beyza5- özel klinik veremez diye biliyorum. Özel hastane veya devlet hastanesi, üniversite olması gerekiyor. Benim ilk gebeliğimde de özel kliniğe gidiyordum ve 32. Haftada devlete gidip aldık ama acilden verirler mi bilmiyorum. Eğer randevu bulamıyorsanız polikliniğe gidip doktora rica ederseniz size kayot açıp rapor verebilir. Kadın doğum uzmanı rapor verebilir diye biliyorum çünkü