duyguu11 Kızlar parmak uçlarım yandı çaydanlığın kulbunu tuttum 3 saat oldu soğuk suyun içinde Yoğurt, şeker, yumurta her şeyi denedim Silverdin de sürdüm geçmiyor Acile gitsemmi naparlar ki 8 haftalığım
Meltnc15 duyguu11 silverdin ne krem mi. Dr danışmadan her kremi sürmeyin ben yanık kremi sürmuştum meğer aynj zamanda antibiyotikmis çok korkmuştum
TugceOrak duyguu11 silverdin hamilelikte sakıncalı diye biliyorum doktorunuza sordunuz mu sürmeden önce?
elciner Dün kettledan kaynar su döküldü parmağıma benim de, sarı kantoron yağı sürdüm. Elimin hem o cos cos yangınını aldı hem de cayır cayır sıcağı gitti. Sabah kalktığımda sadece kırmızı izi kalmıştı, hiç acı kalmadı. Evde varsa tavsiye ederim. duyguu11
gezentianne duyguu11 Burn diye bir jel var yanık ilkyardım amaçlı nöbetçi eczaneden o olmasa da muadili bir jel bulun baana dua edersiniz sürdüğünüz gibi deriyi soğutuyor etkisi 6-8 saat kalıyor
Meltnc15 duyguu11 soğuk su koyun bi kaba içine parmaklarınızı sokun yanına iyi gelen en iyi şey sudur. Kesinlikle buz koymayın buz daha çok yakar ve pişirir yanigi
duyguu11 TugceOrak 3.trimestırda önerilmiyor araştırdım, doktoruma ulaşamadım mecbur kaldığım için sürdüm 2 dakika sonra sildim zaten
TugceOrak duyguu11 şuan sizin için geç olmuş ama aklınızda bulunsun Allah korusun bir daha yaşamayın ama yanıklarda yanan yeri hemen un dolu bir kaba bastırın inanılmaz bir etki yaratıyor acınızı öyle bir alıyor ki şaşırırsınız yani. Geçmiş olsun acile gitmeniz belki de en iyisi olur
Deniz4848 duyguu11 geçmiş olsun yumurtanın beyazını denediniz mi yanıkta en iyi çözüm o olmuştu bizde
Mervetn duyguu11 benim doktorum silverdin sürmeme sakınca olmadığını söylemişti öncelikle. Ek olarak hamilelikte cilt daha mı hassas oluyor bilmiyorum ama ben de başlarda elime kaynar su dökmüştüm. Neler neler denedim normalde geçirecek şeyler hiç fayda etmedi. Sonunda dayanamadım acile gittim. Nerde oturuyorsunuz bilmiyorum ama Kartal Lütfi kirdar yanık tedavi birimi var. Oraya gidince kızdılar bunca saat niye gitmedim bekledim boşuna işkence ettim kendime diye. Yanık durumunda ıslak havluya sarıp hemen gelceksin bekletmeden dediler. Hamile olduğumu söylemiştim. Elime bitkisel losyonlu bir bez sardılar çok iyi geldi birkaç gün kaldı öyle elimde.
Evrimnbe duyguu11 bal sür kesinlikle yanık da çok işe yarıyor. Daha önce karnımda sıcak su torbası patladı ve ne kullandıysam asla geçiremedik acısını sonra internette bi yazı da okudum eğer bal organikse acısını alırmış şansıma evimizdeki bal organikti sürdüm 10 dk içinde hafif sızı şeklinde kaldı. Üstüne peçete kapattım cilt balı emdikçe tekrarladım nemlendirici gibi deneyebilirsiniz işe yarıyor