kkubraozer Kızlaaaar selam. Doğuma 3 ay kaldı bebek arabası bakmaya başladım. Siz hangi modeli tercih ettiniz, seçerken neye dikkat ettiniz neye bakmalıyım 🥰
lilyum_ kkubraozer merhaba benim daha doğumuma çok var ama indirimdeyken alalım dedik. Huggy revo markasını tercih ettik ama daha gelmedi. Umarım memnun kalırız. Buraya yazıyım da kullanan birisi varsa cevap verir inşallah 🌸
Cybermom kkubraozer biz hafif tek elle katlanıp açılmasına pratik olmasına dikkat ettik. Seyahat sever aileyiz bu sebeple çevremizden de duyduğumuz travel sistem arabadan uzak durup kabin boy araba tercih ettik. Cybex beezy modeli en mantıklısı geldi.
Cosimaniehaus lilyum_ aynısından aldık biz de gayet memnunuz😊diğer arabalara göre hafif yorumları okumuştum. Başka bebek arabalarına da bakmadık agır mı hafif mi bilemiyorum o yönden. Pusetli kullanıyoruz şimdilik. 2 aylık olduk evde kullanıyorum daha çok:) mutfaga yanıma getiriyorum vs. Ayakları kolayca çıkıyor dışarıda kullanınca yıkıyoruz öyle çok kir de tutmuyor zaten.
3cocuk1anne Canım ben ilk çocuğumda travel sistem almıstım ama alt tarafı katlanıyodu üstü katlanmıyordu bagaja bebek arabası anca sığıyordu bagaj büyük olduğu halde bence ağırlığına katlanmadına ve sağlamlığına bak derim kesinlikle
_gulsum kkubraozer aynen ya az önce trendyol da baktım birini beğendim ama yorumlarda biri iyi demiş biri kötü geri vazgeçtim
bengonca Öncelikle güvenlik kısmına bakman lazım. Sonra taşıma kapasitesi arabanın kilosu gibi ayrıntılar geliyor. Ben ikizlerim için cybex kullanıyorum. 3. Ye hamileyim yine cybex alacağım.
Meryeli bengonca merhaba bende cybex mios modeline bakıyorum ama İzmirde kimsede görmedim. Türkiyede sadece operaistanbul da satılıyor. Siz hangi modeli kullandınız/tavsiye edersiniz ?
Kimbilirden Ben cybex eezy aldım. Taşıması kolay olması benim için çok önemliydi kocaman tekerlekli araçları alıp sonra döne döne bu tarz arabalara geçen arkadaşlarımı gördüm. İlk 1 yıl içinde doona ikşnci el aldım https://app.hb.biz/Qk3ZR8EhhPv8
Cybermom Ayse-12345 biz ekimde almıştık o zaman eezy indirimde değildi ve tek farkı 360 dönmesiydi. Zaten yeni doğandan 6-7 aya kadar puset taktığımızda bize dönük oluyor sonrasında da normal kendisi öne bakmak istiyor dedikleri için beezy i almıştık
Rosemihra kkubraozer Kraft Kenya aldım . Aklım o kadar karışıyordu ki . Bence en iyisi sağlamı bu . Kaza kontrolü yapılmış bir ürün oto koltuğu özellikle