1mutluAnneee1 Kızlar çok çok az varısım var ağrı da yapıyor bence çünkü günlük 10 bın adım atıyorum haliyle bacaklar perto alıcam çorap ama kullanan var mi ne ınerırsınız kullanımı nasıl rahat mi veeee görsel varsa alırım 🥰
Melosum34 1mutluAnneee1 ablam kullanıyordu kan dolaşımını etkilemişti doğuma kadar kullandı ödem oluştu yerinden kalkamadı yürümek için 3 gün yoğun bakım süreci oldu sezeryandan direk yoğun bakıma aldılar
baharmom35 1mutluAnneee1 ben 3 aylık dan beri kullanıyorum link ile alma bence git bi madikal den git ölçüne göre marka olarak seçerek al ilk bir kaç gün sıkıntı ama sonrasında aşırı rahat birşey ben çok memnunum varis çorabı olmadan çıkamıyorum evden ki sabah dan giyiniyorum yatakta öyle güne başlıyorum
mcansu 1mutluAnneee1 varis çorabı doktor tavsiyesi ile kullanılmalı hele ki gebelikte ekstra risk Doktorunuza danışıp eğer kullanmanız gerekiyorsa doktorun önerdiği numarada kullanmalısınız onun numarası darlığı farklı oluyor verdiği basınç
ssevilmommy 1mutluAnneee1 trendyoldan almıştım ölçüm yapıp 2xl ye denk gelmişti baya memnun kaldım. Cumartesi günü dogumum var eger olursa giyeceğim gene. Zaten hastanede veriyor
1mutluAnneee1 baharmom35 trendyolda baktım ölçüye göre gonderıyorlar ürünü medıkalde baktım aynı şekilde
1mutluAnneee1 mcansu doktorum istersen kullan dedi artmasını önler ağrılarını azaltır dedi çok yoğun olmadığı ıcın bana bıraktı zaten trendyolda da aynı şekilde bacak ölçülerine göre beden yolluyorlar medikalde de aynı şekilde oluyor
Melosum34 1mutluAnneee1 doktor varis çorabının ölçüleri var sen buna bakarak kullanmadın mı diye kızdı ablama baya sıkmış mosmor olmuş ayağı düşün yani 2 gün önce çıkarmasına rağmen mosmordu kan basıncını etkilemiş hep bebeğini göremeden yoğun bakıma aldılar 3 gün kaldı çıktı çok şükür iyiler şuan ama hiç yürüyemiyordu yani hissetmiyorum diyordu bacaklarımı buna dikkat ederek alın sizde ölçüleri varmış doktor belirliyormuş
1mutluAnneee1 Melosum34 aaa ama farketmedı mu bacaklarının halini ölçü verıp alıyorsun doktor vermiyor ölcu
Melosum34 1mutluAnneee1 oda öyle geçeceğini sanıyormuş doğumu yapan doktor baya kızdı ölçü ile almadıgı için kafasına göre almış maalesef kilosu da olduğu için baya bi morarmıştı uzak olduğumuz için bende görmedim o halini görsem uyarırdım yani şok oldu herkes zaten ablam biraz düşünmeden hareket eden birisi illa birinin uyarması gerekiyor 🥲