Herkese merhabalar,
7 haftalık hamileyim ve çok sık acıkıyorum. Normalde tatlı çok seven biri olmama rağmen aklıma gelince bile midem bulanıyor. Tuzlu bir şeyler yemek istiyorum ama bir yandan da sağlıklı olsun istiyorum. Siz ara öğünde ne yiyorsunuz var mı önerileriniz?