22 haftalık hamileyim detaylı ultrason yaptırdık brbeğimizin yüzünü gördük ufak tefek şeyler haricinde bebeğinizin alışverişi bitti gibi erkenden aldık borcunu bitirmek için hala da var bitmiş değil borcu ama şöyle ben çok değişik hissediyorum doğuracam çocuğum olacak benim parçam olacak yani nasıl anlatılır bilemiyorum ama hala inanamıyorum yani nası bi çocuk olacak nasıl anne olacağım çok değişik şeyler hissediyorum çok mucizevi bir durum Allaha şükürler olsun ama farklı duygular içindeyim fotoğrafını gördükçe böyle bu benim evladım ben doğuracağım nasıl doğacak falan diye düşünüyorum ay neyse anlatamıyorum içimdeki hissi ahahah