Seherkarakoc Busra333 bende 26+4 haftaligim sırt üstü uzanıp yattığımda ve onunla konuştuğumda hareket ediyor sizde deneyin
0203-adenim Busra333 panik olmayın herhalde bu haftalarda normal çünkü ben iki gün hissetmedim sonra yavaş yavaş düzene girdi
Busra333 Seherkarakoc tamam bi deneyeyim hemen benim henüz 26+0 düzenli değil gibi de böyle o yüzden bilemedim ama korktum da
Seherkarakoc Busra333 doktorum 28.haftaya kadar düzenli hissetmezsin zaten demişti bana ama ben son bı haftadır her gün düzenli şekilde hissediyorum. Elinizi karnınıza koyup konuşun tepki veriyorlar ☺️
Busra333 Seherkarakoc tamam :) inşallah verir tepki bakalım bende dün ve bugün sabah çok hissediyordum ama sonra gitti yine
Seherkarakoc MkalpR saatlerce oynasa saatlerce izlerim heralde sürekli onu izliyorum karnımdaki hareketlerini 😍