Mervevebebegi15 Haftadayız doktorum plesantamın önde olduğunu söyledi yaşayan var mı zamanla düzelir mi 🥺
Aleynaz06 Mervevebebegi15 benim de öyleydi herhangi bir sıkıntılı durum yok, sadece bebeğin hareketlerini geç hissediyorsunuz. 😊
Songulkaya Mervevebebegi15 cuma günü ayrıntılı ultrason da bana da doktor öyle birseyler dedi ilişki yasak kanaman olabilir dedi. Verdiği kağıtta aşağı yerleşimli plensanta yazıyor. Genelde yukarı çıkıyormuş galiba hakkımızda hayırlısı olsun
Booksandcats Benim de plasentam öndeydi bebeğim doğana kadar da önde kaldı değişmedi ama zaten tehlikeli bir durum değil bebişin hareketlerini bazen çok net hissedemiyordum o kadar 🥰
Yenisine- Benimde öyle maalesef yukarı çıkmadı kanama vs birler yaşamadım sadece doğum şeklim sezeryan olucak inşallah sizinki yukarı çıkar