ikicocukannesi__ Kizlar bugün hastanede doğum ücreti sordum ve sezeryanin ücretli normal doğumun da suanlik ucretsiz olduğunu devlet tarafindan ücret aldiklarini soylediler normal doğuma teşvik etmek icin duzenlenms bir kampanyayms bilginiz varmı bunlardn
gayesblog ikicocukannesi__ belki anlaşması falan vardır devlet ile bilemiyorum. Özel hastanelerde böyle bir şey yok diye biliyorum. Benimkinde yok yani
3cocuk1anne ikicocukannesi__ canm normalde yok böyle bir şey devlet destekli yapmıstır onlar proje gibi
myavocado ikicocukannesi__ ben özelde sezaryen doğum yaptım ama normal doğum da ücretsiz değildi, aralarında fiyat farkı da yoktu. Hatta normal de epidural anestezi istenmesi halinde fazladan ücret çıkıyordu. Özelde normal doğum yapan arkadaşlarım da hep ödedi ucret. Belki sizin sorduğunuz hastanenin ayrı bir anlaşması vardır.
Blog_okur ikicocukannesi__ ben böyle bişeyin sadece Mardin’de olduğunu okumuştum bir yerde başka şehirlerde yok bildiğim kadarıyla
ikicocukannesi__ Blog_okur nerde okudunuz acaba inşallah bende yararlanblrm biraz uzun sürer dediler ama bilmiyorum
Tugcerkisi Hadi ya ben ilk kızıma doğum yaptım normal ücret aldılar tekrar gebeyim bugün 25 bin lira dediler normal doğuma sezeryana 11 bin dediler
ikicocukannesi__ Tugcerkisi nerde yaptiniz doğumu belkide tek Mardin’e özeldir bilmiyorum ama inşallah ben de yararlanablrm Şubat ayında doğumum:/
Tugcerkisi ikicocukannesi__ Malatya canım devlet hastanesi ama uzman doktor girerse asistanlar ücretsiz
Ahmerrr Benim gittigim ozel hastanede Normal doğum 25 bin tl sezeryan dogum 35 bin tl dün fiyat bilgisi aldım
ikicocukannesi__ 3cocuk1anne evet canım öyle galiba normal doğuma teşvik etmek amacıyla bir kapmanyayms