Seyma2407 Bir yorumda 6 bin okudum ama net de bilmiyorum, doktoruma ayıp olur mu kendisi aydan hocaya yaptırırsan sevinirim dedi bir taraftan onu da düşünüyorum, ama yorumları bana hiç güven vermedi neden öyle oldu onu da bilmiyorum, 3-4 farklı doktor arasında kalmıştım yorumlar da oldukça iyiydi ama bu hafta yaptıracağım ben net yazarım inşallah