Songul_guney Her gün aynı soru geliyor . Anneler artık bilinçli olmalı . İlk önce detaylı neden yapılıyor diye bir araştırmalı . Detaylı ultrasonda bebeğin tüm organlarına bakılır . Gelişiminde sıkıntı varsa , herhangi hastalığı varsa ortaya çıkar . Benim bebeğimin kalbinde kaçak çıktı . Detaylıya gitmeseydim doğduktan sonra hemen kalp doktoruna götürmezdim . Belkide ameliyatlık durumu olacak misal yani