Ardilan Selamlar herkese. 37+3 teyim bebek doğum pozisyonunda ama kanala girmedi hala yukarda. Siz kaçıncı haftalardasınız ve doğum kanalına ne zaman indi?
Srp Göbek tam aşağı düşerse oluyomuş.ama 38 hftamdaym dün doktordaydm çatı muanesi yaptı ve kanala girmemiş henğz dedi
Ardilan Srp ilk hamileliğim aşağı düşüp düşmediğini de farkedemiyorum çevremdekiler biraz aşağıya dusmus öncekine gore dedi ama doktor kanala girmemiş dedi
ZeynepTrk Ardilan Benimde ilk hamileliğim karnımın düşüp düşmediğini anlayamıyorum sizin gibi vajinamda biraz baskı var ama sürekli değil daha inmedi sanırım