1gebeshanim Kızlar siz tetanoz aşısını oldunuz mu. Ben ilk dozu vuruldum bugün☺️ merak ediyorum zararlı diye vurulmayanlarda varmış.
lilyum_ 1gebeshanim ben de yarın vurulacağım. Ne durumdasınız? Aşıdan sonra baya kötü olunuyor demişlerdi
KubraYksl1 1gebeshanim aslında vurulması gerekiyor. Zararlı değil. Bende yaptırdım hatta cuma günü 2. Doz vurulacak. Aşının amacı olabilecek her türlü duruma karşı önlem almak
Betulbayar32_ 1gebeshanim tetenoz sizi dogumda korur bıçak aletlerden ben vuruldum ama ağrısı çok kötüydu okdr iki üç gün kolum sızlıyordu
1gebeshanim Btl066611 ben 20+4 üm. Sağlık ocağında aylar öncesinde bu gün için mesaj attı hemşire aşınız var dye. Onlar takip ediyor. 1 ay sonra ikinci dozunu vurulacağım
1hamle Ben yarın 24 haftalık olacağım bugün vuruldum tek doz vurulacağım biraz nefes darlığı yaşıyorum ya
Ebruaselliya 1gebeshanim bende 14 ünde vuruldum 2 gün ağrısını cektim simdide hafif var ağrısı biraz şişmiş.. vurulduğum diger günü başım agridi biraz midemde kötuydu hastaneye gittim tansiyonum çıkmıştı ağrıdan olabilir dediler.
1gebeshanim Ebruaselliya bebek hareketleri azalıyor diye okumuştum birinin yorumlarında. Bunu yaşadınız mı
lilyum_ 1gebeshanim bazıları çok kolay atlatıyormuş ama bazıları da hastanelik oluyormuş. Ben de ondna çok korkuyorum
Ebruaselliya 1gebeshanim 17.haftadayim daha hareketlerini hissetmedigim icin bilmiyorum canım bende korktum ama randevumada daha var