İlk doğumumu 10 yıl önce devlette yapmıştım o zaman özel oda tutmuştum. İki hafta öncede ikinci doğumumu yaptım bu hastanede özel odalar boş olsa bile dolu diyorlardı torpilliydi yani belliydi. İki kişilik odada cam kenarında yattım perdeyi hiç açmadım valla yanımdaki umrumda bile olmadı 😅 doktorlar gerçekten çok çok iyiydi öyle ilgiyi özelde bile bulamazdım çünkü muayeneler sürecince özel takipliydim