Aylizinannesii Prd. İzzet şahin(medar Gölcük) Doc. Öner Aydınoğlu (özel aktif Başiskele) Karar veremiyorum sizce kime gitmeliyim
aysegul2812 Aylizinannesii ben İzzet şahin e gittim genel olarak memnun kaldık sadece çok kalabalık bir doktor ve çok beklemiştik ama ultrason nerdeyse 35-40 dk sürdü her detayı bize de gösterdi renkli fotoğraf verdi ve bir de CD. Video fotoğraf çekmemize de izin verdi güler yüzlü bir doktordu
Sima-ak Ben istanbulda gittim prof zeki şahinoğlu bostancıda özel kliniği var bu konuda sayılı doktorlardan kendisi gidip pişman olanı görmedim internetten araştırın
Melonka54 Bence izzet bey arada cok fiyat farkı yoksa onu tercih edebilirsin adamı hep iyi duydum digeri ise göreceli duyumlar