Kupss aslında gündüz terlemişim gibi iç çamaşırımda ıslaklık vardı o da su muydu bilmiyorum ama akşama kadar bişey gelmedi akşam avmde gezerken sancım başladı ben yürümekten ağrı sandım eve geldim otururken akıntı şeklimde hissettim sonra ped taktım hastaneye gittiğimde yine az az geliyordu ameliyathaneye inerken tam boşalır gibi çok gelmeye başladı ben de sonda takılı ama ben idrarımı kaçırıyorum heralde dedim meğer suyummuş tamamen boşalmış