Bende pcosluydum ve ilk aşılamamda hamile kaldım çok şükür ❤️ protein ağırlıklı beslendim aşılamadan sonra,özellikle kabak çekirdeği ve yumurta. Suyu zaten söylememe bile gerek yok. Ekstra hiçbirşey yapmadım. Kullandığım ilaçlardan ve iğnelerden dolayı karnımda sıvı birikmesi oldu hamile kaldığımı öğrendiğim an onuda ögrendim doktor bebeği alabileceğini söyledi çünkü anne için hayati tehlike oluyormuş dünyam başıma yıkıldı daha 4-5 haftalıktı bebeğim. Onuda tamamen protein ağırlıklı beslenerek 5 günde atlattım, mucize gibiydi. Şimdi 36+6 olduk kızımızı bekliyoruz. Rabbim isteyen herkese nasip etsin em kolayıyla inşallah. Protein ağırlıklı beslen canım, ve bol bol dinlen. Güzel haberlerini alırız inşallah 💖💖💖