Nazsuuu evet doğumdan sonra ilk 6 ay da her ay 1 kilo, 6 aydan sonra 500 gram alması gerek diyor doktorlar. Benim de ilk çocuğum da 40.haftada 3500 doğdu 3300 ile hastaneden çıktık ilk ay 1 kilo alamadı ve her ay max.750 gr alabildi. Ememiyordu mama ve anne sütü karışık gitmeye başladık öyle öyle biraz toparladı.