Canınız hiç yanmayacak 🌸 hatta doğum sırasında beklerken canınız bile sıkılacak😁 5 dakika da olup bitiyor. Kendinizi rahatlatın🫶 (15 gün önce bende sezaryen oldum) bidaha olsa yine sezaryen olurum öyle güzel geçti. Tabi sonraki 1 hafta oturup kalkmak biraz zor olucak. Doğum olun gece bolca yürürseniz hiç ağrınız kalmaz.