24+4 haftalık hamileyim. Kasıklarımda adet olacakmışım gibi ağrı var böyle ağrı vurup vurup gidiyor. Bebek hareketlerini hissediyorum onda bir sıkıntı yok çok şükür. Böyle ayaktayken sanki bebek aşağıda toplanıp baskı yapıyor. Normal mi bilmiyorum yaşayan var mı aranızda ?