Es26 edaaaa12 benim karın ağrıları ara ara bel ağrılarım oluyor 28+6 yarın 29 oluyorum bugün kontrolde bebiş baş geliş miş doktor bi sıkıntı yok gayet iyi dedi ama
mavera edaaaa12 ikinci hamileliğim bu ilkinde olduğu gibi bol mide ve boğaz yanmalı geçiyor ne yesem ne içsem böyle yarin tetanoz asim var.. inşallah sağlıkla alırız kucağımıza evlatlarımızı
Eco12 @edaaaa12 Selamm,sürekli wc ye gitme ,mide şişliği ,karın sertleşmesi yaşıyorum ama dr normal olduğunu söyledi .Arada bel ağrısı looding :) Sizler de yaşıyo musunuz bunları ya :)
aslaninannesi7 edaaaa12 29+4 deyiz bizde. Herşey güzel Allah’a şükür hazırlıklar devam. Bel bacak ağrısı yaşıyorum bir kaç gündür. Bu hafta kontrolümüz var inşallah herşey yolundadır 🙏🌸
aycatutall6121 edaaaa12 28+3 akşamları nefes alma ve karnımın taş gibi olması haricinde hiç bir problem yok birde inadıma herşey yere düşüyor eğilip almaktan nefret ettim çok acıkıyorum birde 6 kilo aldım bu zamana kadar ama aşırı açlık var 🥰
Ufkumm Bende 29 haftalık oldum bugün 28+4 te kanamam başladı açıklık varmış doktorum büyük ihtimal prematüre olacak dedi 😔 şimdi sadece uzanıyorum besleniyorum ilaç içiyorum bebeğimin ciğerleri gelişsin diye iğne vuruluyorum