Nursotu inşallah canım her ay yumurtlama olmuyabiliyor. Ama sürekli 3-4 ay göremezsen doktora görün. Birde testş doğru yapıyorsun demi her gün aynı saatlerde yapmaya özen göster 2 saat öncesinden sıvı alımını bırak ve ilk idrar asla olmucak. Genelde 12-17 / 20-22 saatleri arasında öneriliyor.