Merhaba, 12 haftalık hamileyim. Bugün ense kalınlığı ve ikili tarama testi için doktora gittim. Enseyi 3.5 ölçtü. İkili tarama testinin hafif kalacağını cvs ve nipt testlerinin yapılması gerektiğini söyledi doktorum. Bizde perinotoloji doktoruna gittik detaylı baktı o da 3.4 ölçtü cvs yapılması gerekir dedi. Ona karar vermeye çalışıyorum şimdi. Gebeliğinde bunu yaşayan var mı