Herkese merhaba. Doktorun hesaplamasıyla şuan 8 haftalık hamileyim. Geçen hafta Salı günü 7 hafta 4 günlükken vajinal muayene etti kese boş haftaya tekrar gel demişti bugün gittim yine boş dedi. Birde 48 saat arayla kan tahlili vermiştim beta 5523’ten 5899’a yükselmiş. Gebelik durmuş, iki katı olmalıydı dedi. Progesteronu bırak iki hafta kadar bekleyelim kendisi düşsün dedi. İki hafta sonra kontrole gel, düşmediyse mudahele edeceğiz dedi. İçimden bir ses ilaca devam et belki geç dollenmedir diyor çok üzgünüm ne yapacagimi bilemiyorum hiçbirşey de bilmiyorum :((