minikmucizem20 Kızlar mayonez ve ketçap köfteyle dayanamayıp yedim 😀 benim gibi kaçamak yapan var mı zararlı olduğunu biliyorum ama içimi korku saldı bişey olur mu diye ölçüm cihazımda bozuldu :(
Ebruaydn minikmucizem20 Bende arada kaçamak yapıyorum ama tatlı ve hamur işi çok yemedogım sürece çok sıkıntı olmuyor ama tatlı yediğimde anlıyorum çıktığını şekerimin çok kötü oluyorum ketçap ve mayonozden abartmadıgınız sürece birden olacağımı düşünmüyorum
mlkkk minikmucizem20 nasıl belirtileriniz var gebelik şekeriyle ilgili bu 2.gebeliğim ilkinde çıkmamıştı ama bunda kendimi iyi hissetmiyorum şeker veya tansiyondan şüpheleniyorum
minikmucizem20 mlkkk ağız kuruluğu halsiz oluyordu aşırı kilo alımım oldu ordan anladık bide bebek önden gidiyorsa vs