anneeolmkkk Kızlar adetim 7 gün gecikti 3 gün önce kan verdim 0dı şimdi 4.24 oldu sizce yükselir mi? Geç döllenme olma ihtimali var bu durumu daha önce yaşayan oldu mu?
october anneeolmkkk ay bence var 😍 umarım vardır yani ya yükseldi düştü kimyasal oldu ya da daha yeni artıyor 😇 yumurtlama çatlama ne zamandı?
Serya3 anneeolmkkk geç döllenme olabilir kuzm 2 gün sonra tekrar ver bence 2 Kati artmış mi bakalm hem . Değerine göre sağlıklı yada kimyasal mi görürüz 😍🤗
anneeolmkkk october kuzum arkadaşım hemşire yanındayım hastanede 3-4 saat sonra tekrarlayım azda olsa artmış mı bakalım dedi bakacağız. Duruma göre çarşamba günü geleceğim bir daha
Mom6535 anneeolmkkk iki günde bir beta 2 katına çıkar zaten 3 saatte falan artış okuduğunu sanmıyorum en fazla bir sayı oynar 4.28 ise 4.29 olabilir bir ihtimal oda
Serapkayaa1234 anneeolmkkk aaa nasıl yanı canım farklı markalarla aynı günmü yaptın yoksa farklı günlermi yaptın senle durumlarımız benzıyo biraz ondan soruyorum kusura bakmassan