Kızlar ben geçen sene ombre yaptırmıştım, saçlarımı mahvettim sonra hızımı alamayıp siyaha boyattım 🥲 tabi ki aktı ama yine ombre gibi duruyo 31+5 gebeyim gına geldi bu renkten artık. Siyaha boyatmaya kalksam normal boyayla yine akacak biliyorum, bu süreçte Hint kınasıyla saç boyayan oldu mu? Boyamışken tamamen tutsun istiyorum?