Gizem1504 en az bir hafta gecmesini bekleyin bence. Benim 5 gun gecmisti doktora gittim. Cunku gunu gunune gelir normalde bir sorun mu var diye korkmustum. İdrar da negatif cikmisti bu arada. Doktor alttan muayene etmesine ragmen goremedi cunku daha cok yeniymis meger. Bir kac gun bekle adetin gelmezse yine gel sana ilac yazarim dedi. Tam 9 gun gecmisken evdeki kalan testten birini yapayim dedim ve gozlerime inanamadim. İnsallah sizinkinki de oyledir. Allah hayirlisini saglikla versin insallah