Mirareyhn ben de 29 haftalığım. Sizi yanlış yönlendirmiş olmayayım ama nst nim bebeğe hiçbir zararı yok. Geçen hafta karnımda sertleşme şikayetiyle 2 kez hastaneye gittim ikisinde de nst çekildi, sonuç olarak sancım çıkmadı ama sertleşmelerim devam ediyor. Doktorumun söylediği şey, karnın tamamı sertleşiyor ve dinlenmeyle geçmeyen bir ağrı oluyorsa o zaman sıkıntı oluyormuş. Doktorunuz sizi daha iyi yönlendirecektir elbette, içinizin rahat etmesi için nst çekilin bence.