[silindi] Ben de yedim canım, abartmamak şartıyla yiyebilirsin demişti doktorum. İyi pişmiş olmasına dikkat etmek gerekiyor. Yine de doktoruna danış istersen
fatmakyn Kızlar ben yedim ama büyük bir ağırlık çöktü üstüme yattım sürekli neden böyle olduktan sizce
rumisam Azerr çok özel bı hassasiyetin yoksa benim yoktu yedim bir şey olmadı ama hani öyle abartı değil tadımlık yedim
Mejsa Azerr bir kadın doğumcu 200 gr aşmadan yiyebilirsiniz diyordu haftada 1 yani nefsinizi bastırmak için bi 100 gr yiyebilirsiniz. Fazla yemek ve sürekli yemek zararlı