Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim dünden beri kaşık agrım birden kesildi bende korkuyorum acaba bişey mi oldu diye ya bebeğe bacak ağrım var şu an oda normalde adet yaklaşımca olurdu iyice korkmaya başladım cumartesi kontrolüm İnşaşlah herşry yolundadır