Mlikecn hamileyken bundan aldık kızım 4 aylıktı içine sığmadı😂 sonra anne yani park beşik aldım keşke en başında alsaymısım iki kere masraf oldu. ayrıca bunlar alcak 3-4 ay kullansan gece aktif uyandığını zamanlar bebeğimn. şimdi kızıma yatak aldım kardeşinin doğumuna kadar park yatağı kaldıracağım