Gunay1990 Meraba eylul anneleri. Biz 5+4 olduq. Daha hic bir belirti yok. Ne bulanti ne halsizlik karnimda bir az agri vardi o da gitti. Belimde agri vardi o da gitti)) Sizlerde nasil durum?
Seherr Gunay1990 o haftalarda bende de yoktu hatta korkuyodum bi aksilik mi var niye belirtim yok diye 6 haftada sabah bulantılarım başladı 1 2 gün sonrada gün içinde bulantılarım oldu bu belirtiler herkeste değişiklik gösteriyo kafanıza takmayın 😇
Denisss Gunay1990 hic bulantım olmadi arada bi kasik agrim oluyodu o kadar 20 haftalik olduk 😊 dua ette bulantin olmasin perisan oluyo insanlar ne postlara denk geldik bulantidan yemek yiyemiyorum diyen 🤭
Zmraemr İllaki bulantı kusma olacak diye şartlandırma kendini şanslısın :) ben de yaşamadım sadece koku hassayetim olmuştu
Biroglanannesi Benim 6. Haftamın ortasında başlamıştı bulantı ve halsizliğim 2 ay boyunca devam etmişti. Yani her an başlayabilir veya hiç başlamayabilir :) umarım hiç başlamaz çünkü eğer bi başlarsa şu belirtisiz günlerini çok arayacaksın :)