Kızlar 2 buçuk aylığız ama bıngıldağımız minimal derece de küçülmüş. Baş çevresi olması gerektiği gibi ilerliyor. Hemşire baş çevresi olması gerektiği gibi takibe devam edeceğiz aksi durum olursa hastaneye yönlendiriyoruz dedi. Çok kafama takıldı bılgıldağı böyle erken kapanan var mı?